De leuke dingen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Nicky Sterren - WaarBenJij.nu De leuke dingen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Nicky Sterren - WaarBenJij.nu

De leuke dingen

Blijf op de hoogte en volg Nicky

07 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer het is namelijk alweer een tijd geleden. Maar het gaat hier erg goed en ik heb het nog steeds erg naar mijn zin. Afgelopen maand was hier ook Karnaval hier gaat het om de parades mensen hebben mooie kostuums aan en muziek die hard gespeeld wordt. Hier zijn we uiteraard wezen kijken ook hier zie je mensen naast de kant alcohol drinken dus in dat opzicht gaat het hetzelfde als in Nederland, maar de rest totaal niet. In deze parades lopen de mensen allemaal ongeveer 5 uur phoe wat een eind ze komen ook altijd te laat aan, maar het zou Curaçao niet zijn als dat niet gebeurde. Maandag hadden we een dag vrij dit is namelijke een officiële feest dag op deze dag zijn we gaan duiken waaauuuuuuuwwwwwwwwww wat gaaf!! We willen nu ons brevet misschien gaan halen maar het was echt heel mooi en gaaf om te doen. Op stage gaat het ook nog allemaal goed ik heb echt leuke schattige kinderen. Verder hebben we in de tussen tijd nog een gemaskerd bal, glow party en full moon feest gehad dit was erg leuk. Bij de full moon party staken ze ook gewoon vuurwerk af het is zo leuk dat alles hier gewoon maar kan en mag. Morgen gaan we naar sea aquarium dit is een soort dolfinarium alleen dan 50 keer zo mooi en ook nog andere dieren en dingen dan alleen maar dolfijnen, zeehonden en zeeleeuwen hier heb ik erg veel zin in. Morgenavond gaan we naar bermuda dit is ook altijd erg leuk is een uitgaansplek en is maar 10 minuten lopen. En zondag gaan we weer lekker naar het strand en snorkelen. Ik hoop nog steeds met snorkelen een schildpad tegen te komen tot nu toe helaas nog niet gelukt. Maar ik ga niet na huis voordat ik een schildpad heb gezien ;)

Dit was het weer voor nu.tot snel.

Knuffel van mij xxxx

  • 07 Maart 2014 - 21:40

    Marie-jose:

    Hey

    Dat geloof ik dat dat duiken gaaf is. .
    En zo te horen zit je daar lekker op je plekje. :-)
    Veel feestjes. .heerlijk geniet ervan.

    Groetjes van ons x

  • 07 Maart 2014 - 22:02

    Yessica:

    He meis,
    Ik wil je niet teleurstellen maar het sea aquarium stelt echt helemaal NIKS voor haha..
    Een paar kleine raampjes met wat vissen en de dolfijnen en zeehonden zijn leuk maar daar is echt alles mee gezegd..binnen een uur heb je alles gezien..
    Als je met dolfijnen wil zwemmen moet je dan gaan, die dag heb je ook gratis entree..
    Het kan zijn dat het inmiddels veranderd is maar in mijn tijd vond echt iedereen het echt zonde als ze echt betaald hadden voor alleen de entree..
    Fijn dat alles nog zo goed bevalt, ook je stage!
    Veel plezier bij Bermuda, dat was altijd zo leuk!
    Xxx
    Yessica

  • 07 Maart 2014 - 23:56

    Diana:

    Hey meis

    die schilpadden komen pas als ik
    er ben dat heb ik ze nl ingefluisterd
    hihi
    ohhh leuk t sea aquarium ben benieuwd
    verder veeel plezier en geniet ervan

    liefs mama xxxxxxxxxxx

  • 08 Maart 2014 - 00:12

    Rowi:

    Lieve schat, als je zo graag een schildpad wil tegenkomen,
    kom je gewoon als je terugbent naar mij en ga je bij chanel zitten haha !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicky

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1160
Totaal aantal bezoekers 4530

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 14 Juni 2014

Stage Curacao

Landen bezocht: